SweetHearts

Hello there!

Nu cred ca exista vreo varsta la care devii prea batrana pentru inimioare. Eu cel putin sunt obsedata de ele inca de mica si nu planuiesc sa ma “vindec” in viitorul apropiat. Cred ca arata foarte bine intr-o varianta ceva mai discreta, mai ales pentru ca inimioarele sunt prin definitie simboluri finute. Asa ca, pentru astazi am pregatit un design destul de minimal.

Modelul l-am realizat acum cateva luni, cand aveam gel pe unghii, dar arata foarte bine si pe unghii ceva mai scurte. A fost pentru prima oara cand am incercat forma aceasta de stilletto rotunjit pe unghiile mele (o incercasem de cateva ori pentru niste cliente) si trebuie sa recunosc, ca m-am indragostit. Unghiile rotunjite sunt mult mai feminine decat cele patrate si de abia astept ca unghiile mele naturale sa creasca suficient de mult incat forma aceasta sa arate bine pe ele.

Enjoy!

Hearts1 Hearts2 Hearts3

MATERIALE FOLOSITE:

Hearts Materiale1

OJA:

–¬†Avon Nailwear Pro+ Perfectly Flesh

– Kallos No.4

USTENSILE:

– Instrument pentru punctat

Leave a Reply

